Dette er mennesker som har reist langt og som nå søker trygghet og et sted å kalle hjem her hos oss. For mange av dem kan en liten bolig bety starten på en ny hverdag i trygge omgivelser.

Vi vet at Grue kommune er kjent for sitt inkluderende og varme samfunn, og vi håper at vi sammen kan bidra til å gjøre en forskjell for disse menneskene. Har du en liten bolig eller leilighet til leie som du ikke bruker, eller vet du om noen i din omgangskrets som kan ha det? Da vil vi veldig gjerne høre fra deg!

Å leie ut en bolig kan bety mye mer enn bare å ha en leietaker – det kan være starten på et nytt vennskap og en mulighet til å bidra til samfunnet på en konkret og viktig måte. Ved å stille en utleiebolig til rådighet, gir du ikke bare tak over hodet til noen som trenger det, men du gir dem også håp og muligheten til å starte på nytt.

Vi oppfordrer alle som har mulighet til å hjelpe til å ta kontakt med oss. Sammen kan vi sørge for at Grue forblir et inkluderende og medmenneskelig sted, der alle har en plass.

Er du interessert i å hjelpe, eller har du spørsmål? Kontakt oss gjerne via telefon, e-post, eller kom innom rådhuset for en prat.

På forhånd takk for ditt engasjement og din vilje til å bidra – sammen kan vi gjøre en stor forskjell!

Med vennlig hilsen,
Grue kommune